Het is in bepaalde gevallen erg verstandig om als ondernemer de telefoonservice uit te besteden, bijvoorbeeld aan SecretariA telefoonservice. Op die manier kun je zelf ongestoord met je werk bezig, zonder dat je steeds gestoord wordt. Je weet immers dat de professionals van SecretariA telefoonservice de bellers steeds op professionele wijze te woord staan. Het maakt elke onderneming flexibeler. Belangrijk is dat je als ondernemer zo tijd overhoudt om precies die dingen te doen die jij goed beheerst en die je onderneming verder laten groeien.
Door een telefoontje uit de flow
Soms kan een telefoontje uitermate storend zijn, bijvoorbeeld als je net geconcentreerd aan het werk bent. Op het moment dat je begint met je werkzaamheden beland je na ongeveer twintig minuten in precies de juiste flow. Die flow is weg als steeds de telefoon gaat en je steeds gestoord wordt. Alleen om die reden al is het uitbesteden van de telefoonservice aan SecretariA telefoonservice. Zo kun je de focus blijven houden op je werkzaamheden. Dat is noodzakelijk ook, want als ondernemer heb je het al druk genoeg en kom je al tijd tekort.
Kies voor de professionals van SecretariA telefoonservice
Als je kiest voor de diensten van SecretariA telefoonservice dan weet je zeker dat bellers steeds op de juiste wijze te woord gestaan worden. Jij krijgt van SecretariA telefoonservice een lijstje met daarop mensen die gebeld hebben en een lijstje met mensen die je beslist terug moet bellen. Bovendien betekent het inschakelen van de telefoonservice dat je als onderneming steeds flexibel blijft. Vaak is het beter voor SecretariA telefoonservice te kiezen dan een fulltime telefoniste aan te nemen. Zoals jij als ondernemer weet heb je drukke maar ook minder drukke periodes gedurende een jaar. Is het rustig dan kun je de service van SecretariA telefoonservice tijdelijk opzeggen. Je kunt je telefoniste echter vaak minder makkelijk wegsturen. Met het in de arm nemen van deze telefoonservice ben en blijf je flexibel en dat is heel veel waard.
De bellers worden op professionele wijze te woord gestaan
Nog een voordeel van het inschakelen van SecretariA telefoonservice is dat je weet dat de bellers steeds uiterst professioneel te woord worden gestaan. Dat is vaak beter dan dat je eigen medewerkers de telefoon opnemen want niet iedereen is daar even geschikt voor. En dat terwijl je met het aannemen van de telefoon vaak een eerste indruk geeft van je bedrijf. Dat kan voor de klant het verschil maken. En dus is het beter om voor professionals te kiezen die de beller te woord straat, het liefst voor de specialisten van SecretariA telefoonservice.
Antwoorden op de meest simpele vragen
Uiteraard bepaal je nog steeds zelf op welke wijze de telefoon aangenomen wordt. De professionals van de telefoonservice lezen zich in en hebben basiskennis van je bedrijf en kunnen zelf de eenvoudige vragen al namens het bedrijf beantwoorden. Daar hoef jij je dus nooit zorgen over te maken. De mensen met meer specifieke vragen bel je op een geschikt moment zelf terug. Zo gaat geen belletje verloren en kun jij ondertussen gewoon blijven werken aan de groei van je onderneming.
Is je interesse gewekt en wil je graag meer informatie? Ga dan naar www.secretaria.nl.